Interactions a asigurat servicii de strategie, design si programare web, mentenanta si creatie media in realizarea site-ului seatwebshop.ro, lansat de SEAT in urma cu 3 saptamani, informeaza un comunicat emis de agentie.
Optiunile clientilor pe site includ selectarea masinii dorite, alegerea dealerului, solicitarea unui drive test cu o masina similara, incheierea contractului cu orice forma de plata – cash, credit sau leasing.
In dezvoltarea website-ului a fost luat in considerare feedback-ului primit din partea vizitatorilor si au fost create alerte speciale pentru cei care doresc sa fie informati despre anumite oferte.
In cele 3 saptamani de la lansare au fost vandute 3 masini.
“Desi suntem la primul nostru proiect alaturi de SEAT, iata ca inregistram deja rezultate foarte bune si incurajatoare pentru viitor. Este o confirmare ca strategia si tacticile folosite sunt corecte. Premisele de la care am pornit sunt relativ simple: clientii cauta pe internet informatii in vederea alegerii unei masini pentru achizitie, iar pe de alta parte comertul online este in crestere. Solutia a venit cumva natural. Cu toate acestea, vorbim totusi despre primul proiect de acest fel! Iata ca ideile simple, executate corect, raman cele mai bune. Nu in ultimul rand, meritul este al clientului. Este un caz destul de rar intalnit, in care clientul si-a adaptat oferta la mediu, fapt ce ne-a fost de mare ajutor in crearea unui proiect care sa produca rezultate”, a explicat Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions).
“Suntem incantati de primele rezultate. Asteptam cu interes si incredere sa vedem cum vor evolua atat impresiile clientilor nostri cu privire la acest proiect, cat si vanzarile”, a declarat Elena Apostol (Marketing Manager, SEAT).
Din partea Interactions au contribuit la proiect: Courtney Moreira si Denisa Armasu (Creatie), Andrei Pop si Catalina Ilie (Tehnic) si Adrian Alexandrescu (Client Service, Interactions).
Din partea SEAT, a coordonat proiectul Elena Apostol (Marketing Manager, SEAT).
댓글