Interactions a asigurat servicii de strategie, design și programare web, mentenanță și creație media în realizarea site-ului seatwebshop.ro, lansat de SEAT în urmă cu 3 săptămâni, informează un comunicat emis de agenție.
Opțiunile clienților pe site includ selectarea mașinii dorite, alegerea dealerului, solicitarea unui drive test cu o mașină similară, încheierea contractului cu orice formă de plată – cash, credit sau leasing.
În dezvoltarea website-ului a fost luat în considerare feedback-ul primit din partea vizitatorilor și au fost create alerte speciale pentru cei care doresc să fie informați despre anumite oferte.
În cele 3 săptămâni de la lansare au fost vândute 3 mașini.
“Deși suntem la primul nostru proiect alături de SEAT, iată că înregistrăm deja rezultate foarte bune și încurajatoare pentru viitor. Este o confirmare că strategia și tacticile folosite sunt corecte. Premisele de la care am pornit sunt relativ simple: clienții caută pe internet informații în vederea alegerii unei mașini pentru achiziție, iar pe de altă parte comerțul online este în creștere. Soluția a venit cumva natural. Cu toate acestea, vorbim totuși despre primul proiect de acest fel! Iată că ideile simple, executate corect, rămân cele mai bune. Nu în ultimul rând, meritul este al clientului. Este un caz destul de rar întâlnit, în care clientul și-a adaptat oferta la mediu, fapt ce ne-a fost de mare ajutor în crearea unui proiect care să producă rezultate”, a explicat Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions).
“Suntem încântați de primele rezultate. Așteptăm cu interes și încredere să vedem cum vor evolua atât impresiile clienților noștri cu privire la acest proiect, cât și vânzările”, a declarat Elena Apostol (Marketing Manager, SEAT).
Din partea Interactions au contribuit la proiect: Courtney Moreira și Denisa Armasu (Creație), Andrei Pop și Cătălina Ilie (Tehnic) și Adrian Alexandrescu (Client Service, Interactions).
Din partea SEAT, a coordonat proiectul Elena Apostol (Marketing Manager, SEAT).
留言