Luna februarie marcheaza finalul unui an in care agentia de comunicare digitala si eCRM Interactions a furnizat catre Telekom Romania peste 50 de proiecte distincte, din zone extrem de variate: dezvoltare de software si aplicatii, mentenanta de asset-uri digitale, creatie de concepte de comunicare, dezvoltare de materiale pentru campanii, strategie, etc.
Printre proiectele derulate se numara campania de Paste din 2015, configuratorul online MagentaOne, campania de promovare a livestreaming-ului pentru concertul Robbie Williams, campaniile de Black Friday pentru brandurile Germanos.ro si ClickShop.ro, campanii de e-mail marketing, tutoriale video pentru serviciile si produsele Telekom, precum si dezvoltare tehnica de platforme online precum Localhub Info Pages.
Sa lucram alaturi de Telekom inseamna sa punem in miscare toate rotitele echipei. Este un cont care ne ofera un mix unic de proiecte care stimuleaza, provoaca si solicita in egala masura creativii, tehnicii, precum si oamenii de strategie sau management de proiect.”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.
“Apreciem in colaborarea cu Interactions faptul ca proiectele sunt livrate intotdeauna la timp, precum si constanta strategica si creativa.” – Alina Cazacu Senior, Manager Non-Core E-business Telekom
“Am remarcat in toate proiectele derulate impreuna cu Interactions angajamentul pentru deadline-uri, pprecum si flexibilitatea in abordarea proiectelor.” –Valentin Sulfideanu, eBusiness Senior Manager Telekom
"Dezvoltatorii Interactions au dat dovada in acest an de expertiza tehnica si usurinta de adaptare la complexitatea considerabila a mediului tehnic Telekom”mai spune Bogdan Jelescu, eDelivery Manager
Cateva cifre din colaborarea Telekom – Interactions din ultimele 12 luni:
Crestere cu ~20% a bazelor de date de consumatori catre care sunt expediate comunicari periodice;
Aproximativ 9km de proiecte de design create -> desigur, depinde cati cm consideri ca are un banner
18 Gb de e-mailuri;
1 an de magenta si nu roz.
Interactions este o agentie digitala si de eCRM full service, fondata in 2009 de Adrian Alexandrescu impreuna cu grupul Mediapost Hit Mail. Din 2009 si pana in prezent, Interactions a avut o crestere stabila an de an, culminand cu o crestere de 60% a cifrei de afaceri in 2015, pana la 0.8 milioane euro. Interactions are in portofoliu peste 25 de premii pentru 75% dintre brandurile deservite, iar in 2013 a fost desemnata Agentia Anului la IAB Awards Romania. In 2014, Interactions a devenit prima agentie romaneasca premiata la IAB Mixx Awards Europe.