Desigur că suntem cu toții familiarizați cu definiția loializării, procesul prin care un brand își păstrează în mod constant clienții fideli față de produsele și serviciile sale. Poate că cel mai important aspect al loializării este acela că fidelizarea consumatorilor nu este un proces fix, set in stone, ci unul continuu, care necesită adaptare și calibrare long-term. Pentru că loializarea începe cu prima achiziție a unui client și, dacă este eficient realizată, nu se încheie niciodată.
Rezultatele unei campanii de loializare nu se văd doar în creșterea vânzărilor. Deși este cel mai targetat rezultat, loializarea aduce și o serie de alte beneficii: crește valoarea achizițiilor, crește numărul de followers pe rețelele de social media, ajută la colectarea de review-uri și de conținut user generated. Pentru că, la nivel mondial, valoarea cumpărăturilor online este proiectată să înregistreze o creștere cu 27% până la finalul anului 2023, am selectat o serie de statistici care să sublinieze încă o dată importanța programelor de loializare:
1 din 4 clienți rămâne fidel unui brand care răsplătește atașamentul clienților prin oferte speciale ca: puncte de loialitate, reduceri, early acces la produse ce urmează să fie lansate. (Fresh Relevance)
64% dintre brandurile care au implementat programe de loializare spun că acestea au avut un rol esențial în strategia pe termen lung a brandului. (Antavo)
Programele de loializare s-au bucurat de o popularitate mărită în perioada pandemiei Covid-19, 61% dintre branduri afirmând că acestea i-au ajutat să-și păstreze clienții aproape. (Antavo)
Retailul este domeniul cu cele mai multe programe de loializare - 71% dintre brandurile de retail implementând cel puțin un astfel de program. (Gartner)
Brandurile care aleg programe de loializare raportează 1.8 x ROI. (Antavo)
Vrei să implementezi un program de loializare pentru brandul tău? Nimic mai simplu!
Interactions, alături de YOTPO, una dintre cele mai performante platforme de marketing și eCommerce la nivel mondial, ți-au pregătit o serie de pachete flexibile, adaptabile oricărui business, care să te ajute să creezi experiențe cât mai atractive pentru clienții tăi. Diana îți poate oferi detalii complete despre pachetele de loializare. Dă-i un semn!
Comments