top of page
Writer's pictureInteractions

Ce să faci atunci când vrei să creezi, nu să procrastinezi

Updated: Jul 2, 2021


Muncim din luna martie acasă, în izolare. Biroul nostru este acum invadat de pisici care ne folosesc tastatura pe post de calorifer, câini pentru care fiecare zi e Crăciunul, copiii gălăgioși și vecini care folosesc veseli bormașina, pentru că sfârșitul lumii nu aduce și sfârșitul renovărilor. Mai adăugăm în această combinație știri apocaliptice zilnice, îngrijorarea față de sănătatea familiei și economia mondială, plus senzația că trăim într-un film SF prost cu Nicolas Cage.

Când viața îți dăruieste o asemenea lămâie, dar nu ai putere să creezi o limonadă out of the box, poți să-ți dai RESTART cu ajutorul unor tehnici recomandate de psihologi.


"Încă 5 minute" - un snooze bun și pentru muncă.


Treci peste obstacole cu ajutorul tehnicii "The 5 minutes miracle". Începe un task și lucrează la el doar 5 minute. Conform efectului Zeigarnik, nu o să-ți poți scoate din minte faptul că nu l-ai terminat. Așa că o să fii motivat să munceșți în continuare, până îl tai de pe listă.


Pomodoro - tehnica, nu pizza.


Una din cele mai bune tehnici care te ajută să fii eficient este tehnica Pomodoro. Împarte timpul de lucru în intervale de 25 de minute, cu pauze de 5 minute, și în acele 25 de minute concentrează-te doar pe o singură sarcină. Fără televizor deschis, social media, notificări pornite sau pauze de meme.


Minte-te frumos.


Reformulează "Scriu mai târziu newsletter-ul" în "O să deschid laptopul și o să creez un document numit newsletter". Este o mică minciună albă, care provoacă un scurt-circuit exact în zona în care întâmpini rezistență. După ce ai făcut primul pas mic, ți-e mult mai ușor să continui.


Nu uita de lucrurile mici!


Disciplina de zi cu zi și lucrurile mici sunt foarte importante, mai ales când biroul este acum la câțiva pași de pat. Deci, nu în ultimul rând, fă-ți patul în fiecare dimineață!

După ce ai bifat cu succes prima și cea mai simplă sarcină a zilei, esti gata să le îndeplinești apoi pe toate. Și îți rămâne și satisfacția că ai reușit să faci ceva ce milioane de oameni pur și simplu nu pot să facă!


Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.


În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.


Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"


Articol scris de Irene Catan, Senior Copywriter la Interactions, licentiata in Psihologie


96 views0 comments

Comments


bottom of page