În întâmpinarea celei mai așteptate zi din an în e-commerce, LG și INTERACTIONS au organizat un Perfect Black Friday privat, inspirat de negrul perfect regăsit în imaginile redate de Televizoarele LG OLED.
Private Black Friday înseamnă un concept destinat clienților care au dorit să evite întrecerea pentru reduceri, dar să beneficieze de avantajele acestui eveniment comercial. Așa că LG le-a propus propriul lor Black Friday privat, în 2 pași simpli:
• Să intre pe platforma online în perioada 1 noiembrie – 16 noiembrie și să aleagă produsul pe care intenționează să-l cumpere de Black Friday, obținând pe loc un voucher personalizat care le garanta reducerea prețului până la nivelul celui care va fi practicat de Black Friday.
• În perioada 15 – 16 noiembrie, înainte de Black Friday, deținătorii de vouchere le puteau folosi pe mediagalaxy.ro pentru achiziționarea produsului la prețul de Black Friday.
Private Black Friday a pus la bătaie televizorul LG OLED, renumit pentru negrul său perfect și imaginile de o claritate incredibilă, dar și următoarele produse din gama de vârf LG: Televizor UHD, Frigider Side by Side și Mașina de spălat 2 în 1, toate disponibile în nuanțe de negru.
“Am vrut să oferim clienților noștri o experiență premium în așa fel încât aceștia să aibă acces la ofertele de Black Friday cu două zile înaintea celorlați cumpărători. Volumul remarcabil de vouchere distribuite, mai ales când este vorba de o gamă super premium, ne indică faptul că am reușit să ne atingem obiectivul.”, a declarat Octavian Pascu (Online Manager, LG).
Andreea Stan (Account Director – INTERACTIONS) a adăugat: “Obiectivul nostru a fost să transformăm un eveniment de masă într-unul privat și select. Pentru a crea această percepție ne-am folosit de fiecare element de campanie, indiferent că vorbim de mecanică, website sau comunicările trimise invidual clienților, prin email. A fost o reală plăcere să construim un altfel de Black Friday, pentru altfel de produse.”
Comentários