Orice tip de conținut - text, videoclipuri, imagini, recenzii etc. -creat de clienți sau fani despre un anumit brand se poate încadra sub umbrelaUGC - User Generated Content.
Bazându-se pe clienți și pe urmăritori, brandurile pot să eficientizeze și să scadă costurile de marketing. Un raport pe această temă a descoperit că aproximativ 75% dintre consumatori vor împărtăși voit o experiență pozitivă avută cu un anumit brand.
Astfel căuser generated contenta devenit un mijloc autentic și credibil prin care brandurile ating noi audiențe. Cum poți genera un astfel de conținut? Iată câțiva pași pe care îi poți urma:
1. Alege rețelele sociale potrivite
Tu știi unde în online e activ publicul tău? Dacă te întrebi ce canale sociale ar putea avea cel mai mare impact prin conținutul generat de utilizator, aruncă o privire la câteva exemple “Așa da”.
În timp ce branduri precum Netflix sau Buffer folosesc Instagram pentru a lansa provocări de content către urmăritori, GoPro a dat lovitura pe Youtube. Canalul lor preia frecvent din video-urile posesorilor de GoPro și le premiază pe cele mai bune.