Nestle și Interactions continuă campania “JOE – Îndrăznește” și lansează o nouă provocare: “Îndrăznește să reinventezi rețelele sociale”, prin care scurtează drumul dintre socializarea online și cea offline. Cinci fete și cinci băieți pot câștiga o excursie de o săptămână la mare, la o vilă de 4* în Mamaia, dacă susțin cauza JOE de a impulsiona prin mediul online prieteniile adevărate din offline. De asemaenea, campania urmărește promovarea celor două sortimente JOE, Joyz și Caramel, prin creionarea personajelor Jessica Joyz și Jose Armando de Carafuentes, zis și “Caramel”, cu sfaturi și motive despre “de ce și cum să te lași de socializatul online și să îl încerci pe cel offline”.
Pentru a câștiga marele premiu JOE, participanții trebuie să acceseze www.indraznestesitu.ro, să-și creeze un cont de utilizator și să adune cât mai multe puncte introducând codurile de pe ambalaje. De asemenea, aceștia pot utiliza și codurile Joker pe care le pot câștiga pe site o dată ce au trimis idei și argumente inovatoare pentru care socializarea offline o surclasează pe cea online.
“Joe este un brand care încearcă să schimbe perspectivele. De data această, încearcă să schimbe perspectiva asupra rețelelelor sociale demonstrând adevărata miză: să îți faci prieteni adevărați în offline”, declară Anca Beta, Group Brand Manager, Nestle.
“Sunt mândru de acest proiect din două motive majore. În primul rând, este construit pe baza conținutului generat de utilizatorii campaniei începute anul acesta, care declarau că dacă ar câștiga 10.000 de Euro ar merge într-o vacanță inedită cu experiențe inedite, în care să cunoască oameni noi. Exact ceea ce le oferă această nouă campanie JOE. Practic, încurajăm noi oportunități de interacțiune. În al doilea rând, sunt mulțumit de primele rezultate. Primele 2 zile de promoție, fără a avea campania de media la turație maximă, au adus rapid 1000 de participanți și peste 2500 de coduri introduse, ceea ce înseamnă că am avut un buzz bun. Și acesta este doar începutul”, explică Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.
Echipa din spatele acestui proiect este formată din partea Nestle din Isolda Zăvoianu – NHW & CRM Manager, Anca Beta – Group Brand Manager, Laura Jambore – Brand Manager, Anton Gherca – Junior Brand Manager, Raluca Boboc – CRM Coordinator și Ramona Toganel – Market Research Executive.
Echipa Interactions a fost formată din Denisa Armasu – Head of Creative Dept, Radu Ghițulescu – Sr Art Director, Boris Dobre – Junior Art Director, Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Andrei Pop – Head of Technical Dept, Cătălina Ilie – Web Designer Radu Dalbea – Software Developer, Diana Angheluță – Content Manager și Adrian Alexandrescu – Managing Director.
Interactions este o agenție de comunicare interactivă, specializată în servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie și creație, implementare și administrare de campanii de dialog și relaționare cu consumatorii, web development și analiză/interpretare de date.
Comentários