Unele mari uniri au loc in noiembrie. Sau cel putin cea dintre INTERACTIONS si Elefant.ro, cu primul proiect demarat impreuna dedicat, nu intamplator, Marii Uniri a reducerilor de 1 Decembrie 2018. Multe carti citite mai tarziu, punem la cale noi concepte.
De altfel, intreaga noastra colaborare se bazeaza pe ideea de a evidentia latura emotionala a brand-ului. Ne-am propus ca echipa sa depasim mecanicile clasice de promotii si sa exploatam potentialul creativ al Elefant.ro, prin campanii jucause, care sa invite target-ul la interactiune. Apropierea de public este un pas strategic in parteneriatul nostru. Cum o implementam? In afara de optimizarea indicilor cuantificabili, aplicam un principiu simplu: sharing is caring. Impartim toata bucuria de a lucra pentru un brand vesel cu clientii nostri.
Am pus la cale impreuna nu doar strategii si directii noi de dezvoltare, ci si multe produse ce vin la pachet cu un vibe pozitiv, potrivit pentru o primavara verde, verde precum Elefant.ro.
“Am inceput cu sacose de bumbac, numai bune pentru plimbari sub soarele atat de asteptat dupa iarna lunga. In ele intra cate carti ai nevoie pentru a ramane vesel. Mesajele tematice si amuzante, asociate cu mai multe categorii de produse disponibile pe Elefant.ro, au adus mii de reactii pozitive pe social media. La cateva saptamani distanta, am lansat impreuna semne de carte ce nu lasa niciun cititor sa uite la ce pagina a ramas cand citeste cartea preferata. Nici reactiile la acestea nu s-au lasat mai prejos. Fara sa incercam sa ne laudam, clientii fideli Elefant.ro au spus ca sunt cele mai frumoase semne de carte pe care le folosesc. Contul de Instagram ElefantRO confirma reactiile comunitatii noastre.
Nu ne oprim aici: agende, creioane si pixuri colorate, impreuna cu stickere amuzante sunt pregatite pentru a scoate din monotonie pana si cele mai plictisitoare sedinte din compania in care lucrezi. In plus, 300.000 de cartonase cu vorbe vesele de la echipa Elefant.ro sunt pregatite sa ajunga la toti prietenii nostri, fie ca sunt vechi sau noi”, povesteste Alina Cazacu (Head of Marketing Elefant.ro).
“Viziunile Elefant.ro si INTERACTIONS sunt similare din multe puncte de vedere. Ambele brand-uri considera ca cea mai importanta resursa sunt oamenii. De aceea, colaborarea noastra este o adevarata munca de echipa, motivata de o comunicare eficienta, de scopuri si deadline-uri bine stabilite dar si de recomandari de carti, direct de la sursa.” adauga Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).
Comments