Te așteptăm pe 18 și 19 martie la Promotions Now 2015, cea de-a 4-a ediție a evenimentului SMARK KnowHow dedicat concursurilor online și promoțiilor. 25 de speakeri se vor întrece să-ți ofere inspirație, know-how și best practices, printre care: Ștefan Teodorescu (Ursus Breweries), Dragoș Petrescu (City Grill), Ana Burloiu (Bucegi și Sadu), Catrinel Nicolăescu (Zewa Aqua Tube), Marius Tudosiei (Băcănia Veche), Doru Spătaru (Front Line Marketing), Marian Dumitrescu (Fieldstar), Adrian “Predu” Preda (Friends/TBWA).
Evenimentul este structurat pe două zile, cu câte o secțiune de conferință a câte 4 paneluri și câte un workshop aplicat care încheie fiecare zi a evenimentului.
În prima zi a evenimentului, Adrian Alexandrescu (Interactions) va susține un workshop în cadrul căruia va vorbi despre modul în care brandurile pot spune povești prin concursuri online: Storytelling & microtargeting – emoțiile merg mână în mână cu numerele. Sunt două laturi care fac o promoție de succes: cea emoțională (povestea din spate) și cea rațională (segmentări, targetări). În cadrul acestui workshop vom aprofunda ambele puncte, aplicând principiile pe un caz concret.
Structura workshop-ului este următoarea:
Intro: 10 minute – Recapitulare a prezentării lui Adrian din cadrul conferinței: “Emotions & Numbers: Storytelling & microtargeting”
Crash courses: 20 minute – despre topicuri neatinse în conferință:
1. Un crash course despre retargeting
2. Un crash course despre collecting quality data.
Training: 60 minute
Etape: Împărțiți pe echipe, participanții și trainerul vor lucra să stabilească pilonii următori:
– Ce poveste vrem să spunem?
– Care sunt grupurile țintă?
– Cum arată personal circuits?
– Cum arată mecanica promoțională?
– Ce canale de media folosim pentru comunicarea promoției? – Care este strategia de retargeting?
– Cum îmbunătățim datele colectate?
– Ce facem mai departe cu datele respective după terminarea promoției?
Pe 19 martie, la workshop vă așteaptă Adrian Pavelescu (Outbox) care va vorbi despre promoțiile în FMCG și despre modul în care online-ul și offline-ul sunt integrate încă din faza de idee, nefiind constructiv pentru campania promoțională ca cele două canale să fie tratate separat.
Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Casa de Traduceri, Catavencii, The Institute, Ziare.com, Business 24, 9AM.ro, Hotnews, Port.ro, Magazinul Progresiv, Revista Cariere, Femei în Afaceri, Face to Face Media, Business Woman, RetailNews, Itsy Bitsy.
SMARK KnowHow reprezintă seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acoperă o gama largă de preocupări din aria lor de responsabilitate. Conceptul și formatul SMARK KnowHow au fost create în 2009 ca o alternativă la piața de evenimente de profil, prin relevanță și specificitatea temelor abordate și prin oferirea unei game extinse de informații pe temele dezbătute.
Comments