top of page
Writer's pictureInteractions

Interactions câștigă ad Mixx Awards Europe 2014

Campania “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars”, creată de Interactions, a fost premiată cu distincția “Merit” în cadrul categoriei Lead Generation la Mixx Awards Europe 2014, fiind singura prezența românească de pe shortlist-ul festivalului. Câștigătoarea categoriei a fost campania “Try My Hybrid”, realizată de Saatchi & Saatchi Norvegia pentru Toyota.

Mixx Awards premiază cele mai bune campanii interactive sau de digital din Europa. În faza europeană a competiției intră campaniile câștigătoare în cadrul edițiilor locale ale Mixx Awards. Din statele unde nu se organizează ediții locale Mixx Awards poate fi înscrisă orice campanie premiată cu aur, argint sau bronz intr-un festival local recunoscut internațional.

Câștigătorii Mixx Awards România 2013 au fost anunțați în cadrul ICEEfest 2013, unde “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” a primit două distincții – Best Digital Mixx Campaign și Direct Response & Lead Generation. Pe lângă campania pentru SEAT, Interactions a mai fost premiată la Mixx Awards România pentru campania Mega Image Virtual Garden, în cadrul categoriei Brand Awareness and Positioning, și pentru campania Kit Kat – The Five to Two News, în categoria Experimental & Innovative Campaign & Best MIXX.

Pentru ediția din 2014 a Mixx Awards România, înscrierile sunt deschise până pe 31 mai și se pot face pe platforma online dedicată. Câștigătorii vor fi desemnați pe 12 iunie, tot în cadrul ICEEfest.

10 views0 comments
bottom of page