Interactions a fost singura agenție premiată la ADOR 2010 în categoria online, pentru campania “Mega Image – Costă Cât Crezi?”, desfășurată în perioada iunie-iulie 2010. Obiectivul principal al acestei campanii a fost de a dovedi clienților că Mega Image are prețuri mici tot timpul anului.
Pentru Interactions, acesta este al patrulea premiu obținut împreună cu Mega Image, după Webstock 2010 (premiu pentru Mega Image Facebook Fan Page) și Internetics 2009, când campania Mega Image – “Coșul Zilnic” a câștigat categoria de Retail și Comerț Electronic, dar și unul dintre singurele două trofee de argint la Best Interactive Campaigns.
“Premiul ADOR este extrem de valoros pentru noi, din mai multe motive. În primul rând, vorbim despre un premiu acordat de către un juriu internațional în cadrul unui festival cu tradiție în publicitatea românească. În al doilea rând, premiul ne reconfirmă că funcționăm bine ca și echipă și că reușim să dezvoltăm proiecte foarte bune pentru clienții noștri. Bineînțeles, nu în ultimul rând, suntem mândri că am câștigat singurul trofeu acordat în categoria online în condițiile în care am avut ca și concurență campanii foarte bune, pe care le-am apreciat încă din momentul lansării lor pe piață”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.
“Acest premiu reconfirmă succesul campaniei noaste, care în primul rând s-a măsurat la nivelul impactului asupra clienților și potențialilor clienți Mega Image. Ne bucurăm că, dincolo de eficiența și rezultatele aduse, campania noastră a fost apreciată și din punct de vedere creativ și strategic”, a explicat Raluaca Pavel, Marketing Manager Mega Image.
“Ne-a plăcut foarte mult să lucrăm la acest proiect. Apreciez încrederea pe care ne-a acordat-o clientul în momentul în care i-am prezentat partea strategică și creativă și mă bucur că am reușit să o recompensăm cu acest premiu”, a completat Denisa Armasu, Head of Creative Department.
Pentru această campanie, Interactions a asigurat dezvoltarea strategiei și creației, construcția website-ului, mentenanță, precum și elaborarea și implementarea strategiei de promovare online, inclusiv integrarea cu social media.
Din partea Mega Image, proiectul a fost coordonat de Raluca Pavel, Marketing Manager, iar din partea Interactions echipa de proiect a fost formată din: Denisa Armasu – Head of Creative Department, Radu Ghițulescu – Sr Art Director, Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Diana Angheluță – Content Manager, Radu Dalbea – Software Developer, Cătălina Ilie – Web Designer și Andrei Pop – Head of Technical Department.
Interactions este o agenție de comunicare interactivă, specializată în servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare și administrare de campanii de relaționare cu consumatorii, web development și analiză/ interpretare de date.
Comments