top of page
Poza scriitoruluiInteractions

INTERACTIONS asigură prezența în online pentru noul Audi Q2

Audi Q2, noul SUV compact din familia Audi, vine cu un design inovator și urban, ce merită pus în valoare atât offline, dar și online. Astfel, parteneriatul dintre Audi și INTERACTIONS s-a tradus prin realizarea unei platforme online de prezentare, unde potențialii clienți pot descoperi viitoarea lor mașină și, mai ales, se pot înscrie pentru a o testa.

Platforma Audi Q2

Clienților le-a fost propus, în prima ipostază, să descopere dotările ce puteau fi până acum întâlnite doar la clasele superioare și opțiunile de conectivitate, care permit interacțiunea cu sisteme audio și infotainment de cea mai nouă generație. În completarea experienței a existat o rubrica de noutăți, galeria de fotografii și video-ul de prezentare, însă adevărata aventură începe offline.

Astfel a fost dezvoltat cel mai simplu mod de înscriere pentru un test drive – un formular ce poate fi completat în mai puțîn de 30 secunde, cheia de contact spre experiența auto care să transforme un lead într-un client al brandului.

“Noul model Q2 are un caracter individual cu un limbaj de design complet nou, însă ceea ce-l definește este că nu poate fi etichetat. Q2 se adresează, în egală măsură, mai multor segmente de clienți care caută o mașină versatilă, modernă. Puternicele motoare TFSI și TDI oferă între 116 și 190 CP și pot fi însoțite de tracțiunea integrală permanentă quattro. O mașină perfectă pentru un stil de viață urban.”, a declarat Bogdan Militaru (Director Audi).

“Audi Q2 este o adevărată dovadă de caracter și experiența descoperirii noului model trebuie să fie la fel de intensă precum testarea acestuia offline. Am încercat să redăm caracterul actual al modelului printr-un design compact, similar cu cel al mașinii. Toată atenția se concentrează pe generarea de lead-uri pentru că experiența Audi Q2 trebuie trăită IRL.”, a completat Andreea Stan (Account Director INTERACTIONS).

9 afișări0 comentarii

Commenti


bottom of page