După o evoluție a cifrei de afaceri de la 0.6 milioane Euro în 2014 la 0.8 milioane Euro în 2015, Interactions își continuă creșterea constantă, depășind în 2016 pragul de 1 milion Euro, cu un EBIT de aproximativ 75,000 Euro.
Al 8-lea an de activitate al agenției de comunicare digitală și e-CRM INTERACTIONS a marcat de asemenea alte câteva realizări consistente:
– Creșterea echipei cu aproape 35% față de 2015 – Extinderea industriilor deservite prin câștigarea de clienți noi IT & C (Oracle, Camusat, LG, iCentre) și ASIGURĂRI (Metropolitan Life) – Extinderea business-ului provenit din afara României (aproximativ 1/3 din totalul cifrei de afaceri)
De asemenea, la capitolul retenție, INTERACTIONS continuă să își îmbunătățească recordurile:
– 75% dintre clienți cu o vechime mai mare de 3 ani – 40% dintre clienți cu o vechime mai mare de 6 ani – O treime dintre angajați au peste 5 ani în companie
începutul de an 2017 confirmă de asemenea trendul pozitiv: INTERACTIONS a primit nu mai puțin de 6 invitații în pitchuri în mai puțîn de două luni. Dintre acestea, singurul pitch finalizat până la această dată a reprezentat și câștigarea unui cont regional.
“Dacă ar trebui să caracterizez Interactions cu un singur cuvânt, acesta ar fi, fără îndoială, RELIABLE. și mai cred că, dacă ne uităm la cifrele noastre de retenție, acest lucru a fost posibil pentru că ne-am ținut cu strictețe de motto-ul pe care l-am decis în prima zi de activitate: Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!”, a adăugat Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).
Comentários