top of page
Poza scriitoruluiInteractions

LG și INTERACTIONS relansează agregatorul de campanii

În cei aproape 3 ani de când LG și INTERACTIONS lucrează împreună, am lansat peste 10 campanii de comunicare și activări promoționale pentru produsele LG. Acum, utilizatorii pot găsi cele mai noi comunicări agregate într-o nouă platformă: campaniaLG.ro.

Pentru că multe activări se întâmplă simultan, platforma a fost gândită ca un cross-sell între campanii. Astfel, utilizatorii pot fi siguri că nu pierd nicio șansă de câștig oferită de LG.

Chiar în momentul publicării acestui comunicat, avem deja active 2 campanii de comunicare:

Prima este dedicată flagship-ului LG G7 ThinQ. Creat cu precizie și ușor de ținut în mână, noul telefon LG se folosește de inteligență artificială pentru a putea lumina cadrul în condiții de luminozitate redusă. G7 ThinQ cuprinde pixeli albi adiționali încorporați în ecran, rezultatul fiind o imagine spectaculoasă, clară și luminoasă. În același timp, maximizează eficiența bateriei.

G7 ThinQ joacă pentru tine rolul de ochi creativ, pentru ca tu să poți surprinde un instantaneu perfect. AI CAM analizează subiectele fotografiei tale și îți oferă recomandări despre cum să o îmbunătățești. INTERACTIONS a fost ochiul creativ pentru LG G7 ThinQ și am surprins pe https://campanialg.ro/lgg7 toate caracteristicile acestui telefon impresionant.

Nu ne-am rezumat, însă, doar la o pagină de prezentare. La INTERACTIONS punem foarte mult accentul pe interacțiunea cu consumatorii. Toți cei care cumpără noul telefon LG G7 ThinQ primesc un cadou disponibil în România doar prin intermediul campaniei LG. Descoperă surpriza pe https://campanialg.ro/lgg7/castiga.

Cea de-a doua campanie LG se leagă de contextul sportiv actual. Aceasta este perioada în care frigiderul se deschide cel mai des pentru a-ți lua o bere rece. Frigiderele LG oferă un spațiu amplu bine compartimentat, ce răcește eficient cu un consum de energie optimizat. Caracteristicile inovatoare ale frigiderelor LG ne-au inspirat să alegem ca partener de comunicare probabil cea mai bună bere din lume, Carlsberg.

„Campania <<Celebrează gol după gol>>, transpusă în online cu sprijinul INTERACTIONS, recompensează achiziția unuia dintre frigiderele participante la promoție cu premii garantate în baxuri de bere. În această perioadă, berea nu trebuie să lipsească din niciun frigider. Și noi ne asigurăm că acest lucru se întâmplă chiar din momentul achiziției. Mai mult, participanții întră automat în tragerea la sorți pentru o excursie în Danemarca sau un televizor LG. Totul se întâmplă pe https://campanialg.ro/frigidere.” completează Camelia Crețu (Account Executive INTERACTIONS).

„Prioritatea noastră a fost să oferim consumatorilor un beneficiu dublu, cel al experienței utilizării produselor din cele două game împreună cu un premiu garantat. INTERACTIONS a găsit modalitatea de a expune produsele cât mai relevant și mai atractiv pentru publicul nostru țintă, într-un produs online UX-relevant.” ne spune Octavian Pascu (Online Manager, LG Electronics).

10 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page