LG se adresează unui target early adopter în materie de tehnologie, așa că misiunea brand-ului este să ofere publicului produse inovatoare. Unul dintre ele este și LG Nano Cell TV, cel mai avansat LED TV, care asigură o calitate superioară a imaginilor, din orice unghi. Împreună cu INTERACTIONS, LG a conceput noua campanie promoțională pentru a aduce în prim-planul utilizatorilor gama de televizoare LG Nano Cell.
Pagina oficială a campaniei este realizată de INTERACTIONS pe platforma Promotiful, o soluție digitală de automatizare cu care finalizezi un website de promoție perfect funcțional în doar câteva ore, în loc de săptămâni sau chiar luni.
Mecanica promoției este deja cunoscută utilizatorilor LG pentru că a fost folosită cu succes în campanii anterioare: cumperi un televizor din gama LG Nano Cell 2019 și primești garantat, la înscrierea pe platformă, un sound bar LG, în valoare de 1.399 de lei. În plus, intri automat în extragerea pentru marele premiu, un frigider LG Side-by-Side de 7.500 de lei. Prin cumularea acestor produse într-un concurs, LG reușește să familiarizeze publicul cu trei dintre produsele principale ale segmentelor de piață pe care activează.
“Tehnologia Nano Cell îmbunătățește puritatea culorilor prin nanoparticule de aproximativ 1 nm și astfel asigură o experiență vizuală unică. Pe lângă calitatea excepțională a imaginilor, ne-am dorit să intregim experiența simțurilor cu sunetul perfecționat de LG”, povestește Octavian Pascu(Online Manager LG Electronics).
“INTERACTIONS se încadrează perfect în target-ul early adopters pe care LG îl vizează și ne bucurăm să avem acces la noutățile domeniului direct de la sursă. Alăturarea televizorului Nano Cell cu sound bar-ul, dar și cu frigiderul futurist arată consumatorului nivelul de tehnologie care reprezintă cartea de vizită LG”, menționează Camelia Crețu (Account Manager INTERACTIONS).