Cum a venit vara, cum au început promoțiile la înghețată. Macromex are în portofoliu o gamă variată, pentru toate preferințele. Brandurile La Strada, Corso și Häagen Dazs îți aduc nu doar un gust răcoritor și savuros, dar și șansa să câștigi o mulțime de premii. Fiecare brand de înghețată beneficiază de propria promoție, susținută de Promotiful, iar ție îți rămâne doar să-ți alegi preferata și să vezi cât ești de norocos.
Spre exemplu, poți cumpăra Häagen-Dazs din OMV sau din Kaufland, apoi să înscrii bonul fiscal online, pe pagina de promoție dedicată, și astfel poți câștiga, prin tragere la sorți, premii diverse precum un espressor automat de cafea sau vouchere de cumpărături în valoare de 1000 de lei. Dacă ți-e poftă de sorbetul de mango sau de înghețata cu ciocolată și nuci pecan La Strada, cumpără din Mega Image sau din Carrefour, înscrie bonul online și poți câștiga un laptop Apple MacBook Air sau una dintre cele cinci perechi de căști AirPods 2. Iar dacă ești puțin mai Corso, vino în Kaufland sau în Auchan, cumpără de acolo înghețata ta preferată și poți fi câștigătorul unui iPhone 11 sau a unei boxe portabile Sony dintre cele 30 disponibile în promoție.
Mai mult, Macromex are și o campanie la pizza Edenia: cumpără sortimentul preferat din orice magazin, înscrie online codul unic tipărit pe interiorul ambalajului și intri automat în tragerea la sorți pentru unul dintre cele 5 iPhone 11.
Pentru a face toate aceste promoții posibile, Macromex a folosit Promotiful, o platformă SaaS de dezvoltare a campaniilor promoționale, care nu necesită intervenția departamentului IT. Acest produs deja prezent nu doar în România, dar și în Portugalia, Franța și Bulgaria, permite implementarea oricărui tip de promoție online în doar câteva ore, nu săptămâni. Dovada eficienței sale sunt cele peste 150 de campanii deja implementate și încheiate cu rezultate foarte bune.
“Gamele noastre de înghețată acoperă orice gust și orice buget, așa că meritau un boost în cel mai important moment de consum. Campaniile promoționale se aliniază personalităților brandurilor, la fel și premiile. Așa că acum ai dublu motiv să cumperi o înghețată La Strada, Corso și Häagen Dazs: te bucuri de un desert răcoritor și ai și șansa la premii pe gustul tău”, explică Simona Pavel (Junior Brand Manager Ice Cream, MACROMEX).
“Campaniile de sezon trebuie implementate rapid. Dacă s-a dus valul, degeaba vii cu o super promoție. Aici intră în scenă Promotiful, un tool care îți permite construcția unui site de promoție în timp record - de la mecanică până la interfața web. Cu Promotiful, campania ta promoțională devine activă rapid și este foarte ușor de gestionat chiar și de către cineva care preferă să mănânce înghețată decât să-și prindă urechile în chestiuni tehnice”, povestește Cătălin Raescu (Project Manager, PROMOTIFUL).