Te asteptam pe 18 si 19 martie la Promotions Now 2015, cea de-a 4-a editie a evenimentului SMARK KnowHow dedicat concursurilor online si promotiilor. 25 de speakeri se vor intrece sa-ti ofere inspiratie, know-how si best practices, printre care: Stefan Teodorescu (Ursus Breweries), Dragos Petrescu (City Grill), Ana Burloiu (Bucegi si Sadu), Catrinel Nicolaescu (Zewa Aqua Tube), Marius Tudosiei (Bacania Veche), Doru Spataru (Front Line Marketing), Marian Dumitrescu (Fieldstar), Adrian “Predu” Preda (Friends/TBWA).
Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 4 paneluri si cate un workshop aplicat care incheie fiecare zi a evenimentului.
In prima zi a evenimentului, Adrian Alexandrescu (Interactions) va sustine un workshop in cadrul caruia va vorbi despre modul in care brandurile pot spune povesti prin concursuri online: Storytelling & microtargeting – emotiile merg mana in mana cu numerele. Sunt doua laturi care fac o promotie de succes: cea emotionala (povestea din spate) si cea rationala (segmentari, targetari). In cadrul acestui workshop vom aprofunda ambele puncte, aplicand principiile pe un caz concret.
Structura workshop-ului este urmatoarea:
Intro: 10 minute – Recapitulare a prezentarii lui Adrian din cadrul conferintei: “Emotions & Numbers: Storytelling & microtargeting”
Crash courses: 20 minute – despre topicuri neatinse in conferinta:
1. Un crash course despre retargeting 2. Un crash course despre collecting quality data
Training: 60 minute
Etape: Impartiti pe echipe, participantii si trainerul vor lucra sa stabileasca pilonii urmatori:
– Ce poveste vrem sa spunem? – Care sunt grupurile tinta? – Cum arata personal circuits? – Cum arata mecanica promotionala? – Ce canale de media folosim pentru comunicarea promotiei? – Care este strategia de retargeting? – Cum imbunatatim datele colectate? – Ce facem mai departe cu datele respective dupa terminarea promotiei?
Pe 19 martie, la workshop va asteapta Adrian Pavelescu (Outbox) care va vorbi despre promotiile in FMCG si despre modul in care online-ul si offline-ul sunt integrate inca din faza de idee, nefiind constructiv pentru campania promotionala ca cele doua canale sa fie tratate separat.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Casa de Traduceri, Catavencii, The Institute, Ziare.com, Business 24, 9AM.ro, Hotnews, Port.ro, Magazinul Progresiv, Revista Cariere, Femei in Afaceri, Face to Face Media, Business Woman, RetailNews, Itsy Bitsy.
Comments